pondělí 25. prosince 2023

Adventní běhání 2023 aneb je blbost běhat každý den?

 Jednalo se o moje první Adventní běhání a i když si nemyslím, že běhat každý den je dobrý nápad, tak jsem do toho šla. Kdo nezná adventní běhání, tak princip je v tom běhat 25. dní v prosinci, každý den minimálně 30 minut. Původní myšlenka byla o sebepřekonání, nyní se už jedná o benefiční akci. Nejvíc se mi na celém týmu adventního běhání líbí to, že narozdíl od jiných neziskovek a pomáhajících organizací, jde většina peněz přímo potřebným a ne na platy pořadatelů. K běhání jim vychází i podcast, který mě bavil a zpříjemnil mi celou dobu běhu.



Co se týče krize, tak ta se dostavila kolem 10. dne a málem jsem běhat nešla. V hlavě jsem si samozřejmě hned nastavila omluvy proč je to úplně v pohodě 😆Co si budeme povídat, ne všechny dny bylo slunečno a třpytivý sníh křupal pod nohama, byly i dny, kdy foukal silný vítr, padal déšť se sněhem a jeden běh jsem zmokla až na kalhotky a nemohla se do večera zahřát (vyrazila jsem za slunce a pak se změnilo počasí a domů zpět to bylo 10 km). Naštěstí se tu počáteční krizi podařilo přeběhat a pak už to šlo vlastně dobře.

Co se týká regenerace, tak jsem dělala víc jógy, strečingu a hodně běhů jsem odběhala regeneračně. Od listopadu mám také masážní pistoli, kterou jsem hojně využívala. Upozadila jsem také ježdění na kole, protože jsem to se sportem nechtěla přehánět i když kolo do práce beru částečně také jako ekologický přínos planetě a měla jsem z toho špatný pocit, že tolik nejezdím.

Stejně jako jsem to nechtěla přehánět s kilometráží. Vůbec mě nenapadlo honit místa v žebříčku! Můj cíl byl hlavně odběhat celých 25 dní, což se podařilo, i když jedno okýnko chybí nevyplněné kvůli chybě v záznamu Garminu (dolepila jsem tam).


Také jsem v prosinci odběhala poslední závod a to předvánoční běh, kde se mi podařilo předběhnout mé dvě celoroční soupeřky.


Přeji všem krásné svátky 🙏🏻




Žádné komentáře:

Okomentovat