neděle 31. prosince 2023

No buy prosinec 2023 aneb co jsem nekoupila+pravidla

První měsíc nenakupování utekl rychleji, než jsem si myslela!

Vytřídila jsem hodně věcí a prodala na Vinted, z čehož jsem všechny takhle vydělané peníze dala na spořící účet, kde mám úrok 5,3%. Stejně tak jsem ušetřila i vánoční prémie z práce.

Už na začátku prosince jsem si sepsala pravidla pro tento rok:



Takže co jsem chtěla koupit a nekoupila?

3.12. mohérový svetr za 475 Kč na remixshopu, v mé oblíbené barvě, ale v jiné velikosti, nebylo co řešit, cena sice skvělá, ale svetrů mám asi 6 ks, tzn. do konce života…

22.12. sandály Olukai, poslední kus na amazonu v mé velikosti a o 60% levnější. Co se mi honilo hlavou? Tyhle sandále jsou přesně takové, jaké bych si přdstavovala, navíc mají anatomickou stélku, jsou kvalitní a kožené. Jenže letní sandále mám dvoje, jedny jsou takové hodně nošené a druhé mě po dvou kilometrech chůze tlačí. Na druhou stranu jsou tyhle z Amazonu a nemohusi je vyzkoušet osobně, takže nevím zda by mi seděly.



 25.12. bunda Inov-8 Stormshell, moje oblíbená barva,  cena ovšem závratných 3200 Kč i po slevě 🤪 Co se mi honilo hlavou? Jednu podobnou nepromokavou běžeckou bundu mám, jen není tak kvalitní a nemá tak vysoký vodní sloupec, nicméně je normálně používatelná a já tak často v dešti neběhám 😆


Mimo to jsem několikrát “slídila” na Vinted a ukládala si oblečení do oblíbených, ale opět jsem nic nekoupila.

Jediné výdaje navíc, kromě vánočních dárků, byla návštěva automyčky za 160 Kč a děti jsem vzala do restaurace v Ikea, 200 Kč.


Žádné komentáře:

Okomentovat