středa 14. února 2024

Odstranění PMU obočí laserem, odstranění microbladingu a má cesta obočí

 V první řadě bych chtěla popsat mojí cestu obočí od cca. 15-38 let. V kontextu příběhu to bude dávat větší smysl, ale taky i pochopení toho, proč jsem udělala kravinu (slušně řečno) a jsem zase tam, kde jsem byla na začátku (kéž by!). Byť by i jedné ženě (slečně, puberťačce) mohl být tento příběh poučením, tak mi stojí za to ho vyprávět. Svým způsobem je tohle zveřejnění totiž dost intimní. Hlavně proto, že vrhá plné světlo na to, jak jsem byla hloupá a kolik toho ženské jsou schopné pod tlakem vzhledového marketingu udělat (některé). Jak se teď za svou hloupost stydím…

Hodím sem vždy dvě fotky pro porovnání. První je mé obočí v cca.16 letech, kdy jsem si myslela (dle rad módních časopisů), že mé přírodní obočí potřebuje upravit. Toto jsem dle návodu upravovala tak dlouho, až z něj zbyly jen dvě čárky! Bylo to dost směšné, ale nenechala jsem si to od mamky ani babičky vymluvit.

Foto pod tím je z doby, kdy jsem měla větší rozum (ale ne až tak velký) a i trend obočí byl hustší. Trhala jsem jen zlehka a dobarvovala stínem nebo řasenkou na obočí. Tam jsem taky mohla skončit, ale já chtěla víc a nechala jsem se zmanipulovat trendem Phi brows v roce 2019.



Zde je na první fotce už vybledlé obočí po prvním microbladingu. Vlevo je vidět stínově delší obočí (ke kořeni nosu) udělané PMU artistkou.  S její prací jsem byla spokojená, ale díky mé pleti už obočí po půl roce nebylo vidět. Tato “sranda” stála 4200 Kč a celkem 14 dní hojení. To znamená že chodíš se strupatým a divným obočím mezi lidmi a oni taktně mlčí o tom, cože se ti to asi stalo?…začínala jsem si všímat, kolik holek najednou má obočí taky udělané. Prostě to poznat je.
Dole je obočí druhý den po druhém microbladingu u stejné artistky. Cena už vyšší 4600 Kč, bo byl covid. S obočím jsem moc spokojená a líbí se mi tvar i barva. 


Tady je vyhojené obočko po 14 dnech. Kéž by takhle vypadalo pořád! I když mi svým způsobem nasazuje tvrdší výraz.

Protože zde, je to stejné obočí po dvou letech.
Z toho přes rok jsem si ho musela překrývat stíny, protože začalo být modro-šedé. Stopy vláskování se úplně rozpily a místy vypadaly spíš jak morseovka (-*- či - - ). V tu chvíli jsem se i přestala malovat a vše začalo být ještě viditelnější! Začala jsem litovat vyhozených peněz v opozici k tomuto výsledku. 
Uzrál ve mně nápad, nechat si obočí odstranit laserem.

A teď vás jistě pobaví ke komu jsem šla! 😉Ke stejné PMU artistce, která mi obočí tetovala. Jaké bylo mé překvapení, když jsem zjistila, že je tato procedura odstranění celkem dost žádaná a běžná! 
Říkala jsem jí, že jsem cítila, že mám jen dvě možnosti: obočí odstranit laserem nebo přetetovat strojkem (tzv. pudrové obočí)…na to mi ona odvětila, že možnost byla jen jedna: obočí se muselo tak jak tak vylaserovat a že je to běžný postup.
Takže takhle to kolo peněz funguje a nechci ani vědět, co tahle metoda dělá v dlouhodobém měřítku s kůží žen, které by  tohle chtěly opakovat dokola celý život.

Škoda, že mi tohle nebylo řečeno v době, kdy jsem s tím začala-naopak, bylo mi řečno, že obočí samo do dvou let kůže vstřebá. Takže tolik k mé hlouposti a naivitě.


Foto ihned po zákroku laserem, odcházím o 1200 Kč lehčí a s barvou obočí jak albín/dikobraz. Odstranění samotné ani nebolelo, začervenání zmizelo do hodiny.

Dobarvené chloupky obočí řasenkou. Obočí celkově v místě, kde bylo vytetované změnilo barvu na červenou, ale už teď je to lepší než bylo! Samotné odplavování pigmentu bude trvat cca. 6 týdnů a pak se uvidí, jestli bude třeba ještě zákrok (opět -1200 Kč).

 Paní, která tam byla přede mnou říkala, že už je na 4 zákroku laserem tento rok 🫣Jenže ona byla u jiné obočářky, která jí obočí dělala pudrovou metodou úplně do hloubky.

A ještě jedna věc-po laseru vám obočí může vypadat, změnit barvu na červenou, žlutou či zjizvit se. Tolik k riziku “podnikání”.

Čímž se oklikou vracím k myšlence toho, že já s tím obočím vůbec kdy něco začala dělat. Ušetřila bych peníze i trápení.

P.S.: na laminaci řas i obočí jsem taky už byla 😜a bylo to fajn, naštěstí bez následků, jen do 14 dní bylo po všem, což za 1400 Kč nechceš. No ale už jsem rozumnější. Asi 😊


foto hned po laminaci-řasy i obočí se nadzvednou a obarví, vše vlastní materiál 🤌🏻za mě nejhezčí výsledek, jen nevydrží dlouho…

Žádné komentáře:

Okomentovat