středa 21. února 2024

NO BUY leden 2024 aneb co jsem si nekoupila, nenakupovací výzva 2024

 Tak mám další měsíc z nenakupovací výzvy za sebou a leden mi přišel vcelku "snesitelný". O to hůř jsem dopadla v únoru, ale nebudu předcházet :-D

Zde je shrnutí z měsíce prosince

V lednu jsem jako první po výplatě poslala peníze na spořicí účet a pak jsem se snažila vyjít s penězi, které zbyly. 

Jednou jsem ujela, když jsem na Vinted narazila (=aktivně jsem se podívala, zda je tam tato bunda, po které už půl roku pokukuji). Samozřejmě tam byla a za super peníze, tak jsem ji hned koupila, ale pak jsem objednávku zrušila. Ale bylo to těsné a důkaz toho, že dělám blbost, protože jak už jsem psala v jiném příspěvku, bund mám i po protřídění dost.

Také jsem narazila na super eshop, kde se dají objednat prvopotraviny ve velkém množství a papírových obalech, takže člověk ušetří jak peníze, tak přírodu. Tohle jediné mě vždy mrzelo na bezobalových obchodech- ta cena! Proč jsou ovesné vločky dražší než v obchodě? Bez obalu by zboží mělo být levnější, ale chápu, že malé obchůdky nemají takovou marži jako velké supermarkety a musejí z něčeho vyžít, takže tyhle eshopy jsou skvělá alternativa.

Nakoupila jsem hlavně potraviny které používám ve velkém množství každý měsíc-červenou čočku, ovesné vločky (5 kg!!! :-D), fazole, žitnou mouku-na domácí kváskový chléb. Zde je odkaz na eshop, kdyby někdo měl zájem.

Jediný větší výdaj za leden byl výlet do Prahy na výstavu Petra Brandla, cesta vlakem a metrem stála 1300 Kč, vsupné 370 Kč a za gastro zážitky jsme utratili téměř 1100 Kč (mandlový croissant v Artic bakery, pistáciový u Prokopa, větrník u cukráře Skály a zmrzlinový pohár ve Světozoru). A ano, nejedli jsme celý den "normální" jídlo, jen samé zákusky. Kromě večeře, kdy jsem na ten obyčejný rohlík se sýrem po tom všem cukru a tuku měla vyloženě chuť.

Takže celkem - 2700 Kč jen za jeden den v Praze.

Žádné komentáře:

Okomentovat